Sunday, November 2, 2008

AER KLAPE!!!


JUMAAT 31.10.2008
BANAT SINA
(BUDAK BLKG)

lps tamat pekse ari jumaat tuh, pekse BA.. kit0rg pegi rehat.. lps rehat, kit0rg ingat nk bincang tntg kenduri umah NHMK.. lps abes berbincang, kit0rang x de arah nk dituju.. d0rm x bkk lg.. busan~

tetibe..
ternmpk sekumpulan budak qayyim amek klape dr aspuri.. derang nk minum aer klape uh.. nk tau caner? derang ket0k2 klape uh sampei kluar aer.. mmg besh tgk, tp membazer.. sbb byk aer kuar..

ade s0rg budak klas kt0rg.. MMR namenye.. die teringin nk min0m aer klape uh.. jd diep0n amek sebijik klape.. tp x tau nape.. die taksub sgt dgn klape uh.. die x kasik kt0rg pegang lngs0ng klape uh.. die kate nk mintak makcik kantin pisau..

so..

kt0rg p0n pegi r kantin.. makcik kantin p0n terpakse melayan kerenah bebudak sina.. setelah beberape ta0n berlalu, akhernye kt0rg berjaye bukak klape uh.. kami min0m dgn prasaan yg bercamp0r baur seperti nasik g0reng camp0r... x puas sbb s0rg dpt mn0m sket je... sian plak kat s0rg kwn aku, AA namenye.. die x smpt mn0m.. huhu~

oleh krane ketidak puasan hati kami.. kami p0n pegi amek lg 3 bijik.. dgn x berperasaan malunye, aku, ASM dan FWW membawanye dr aspuri ke bl0k akedemik.. ntah abg aku nmpk ke x.. huhu~ x pe r.. aslkn aku bahagie..

kat c-tu.. kami bkk klape uh dgn pen0h bersemangat.. bereb0t-reb0t mcm x pnah mn0m aer klape.. huhu~ mase tuh, tertyg sume sifat.. ganas gler.. rasenye bnin p0n x ganas mcm kt0rg.. haha.. t'ingat pakcik jaga kate "wah banat, mengalahkn laki!!" huhu~ malu gler... x pe r.. aslkn kt0rg bahagie..

tetibe sesat s0rg bdk tyme.. DH namenye.. die tlg2 gaks.. tlg bkk.. ade 1 bijik klape neyh, aer die manis gler.. sampei kt0rg bereb0t.. *tp aku x r.. haha.. naqibah p0n join.. hehe.. NHMK namenye.. haha..

WATAK:
-aku
-ASM
-FWW
-AM
-MMR
-NFR
-SA
-NHMK
-DH
-dak qayyim

p/s: -sori r.. time neyh p0n ayt BM tunggang-langgang.. haha.. x paham naseb r..
-byk watak yg x kuar dlm citer neyh.. tp dlm realiti, derang ade..

No comments: