Friday, November 7, 2008

sd3y~

smalam..
satu ari yg sgt sedey~
huhu~

walaup0n best sbb pekse da abes..
tp..
x best sbb last day aku bersame kengkwn sina 4 this year..
huhu~

aku rase ta0n neyh r klas paling besh..
kit0rg sume lelaen kpale..
so0O senang r dpt bertuka pendpt..

ta0n neyh r paling byk knangan..
banin wa banat nyer besh!!!

walaup0n ade yg x puas ati..
gad0 sesame sendiri..

sdey saat meninggalkn klas uh..
ta0n dpn da x dpt klas sme..

kami sume stuju bahwe klas ta0n neyh paling best..
dah r sengs0rg kat ctu..
byk rahsie kt0rg yg org len x tau..
kt0rg dah r rpt..
pegi memane brsame..
x kesah org kate ass0biah ke..

huhu~

x pe..
derang dunie derang..
kte dunie kte..
aslkn kami bahagie..
haha~

teringat r plak..
kt0rg asek gad0 je..
antare banin wa banat..

haha~

aku rse..
klas kt0rg pling byk krisis..
klas kt0rg pling byk k0ntroversi..
klas kt0rg pling byk rahsie..
klas kt0rg pling byk masalah..
haha~

aku rse sdey..
sbb..
dah bese dgn klas uh..
dah bese dgn biah klas uh..

dah bese dgn prangai bdk klas uh..
pastu..
kene tinggalkn klas uh..
huhu~

sdey2..

aku teringin nk dpt ahli2 klas yg sme ta0n dpn..
x nk dpt ahli klas len..
huhu~

bkn x nk..
tp..

No comments: